O Óbvio

Arnett: To Truly Improve a School, Teachers Must Be On Board. 3 Common Misconceptions About Managing Change — and Strategies to Avoid Them

(…)

When leading change, it’s easy to get wrapped up in the merits of a particular solution and lose sight of the people expected to adopt it. No new instructional program can impact student learning unless teachers decide to pull it into their classrooms. Thus, if school leaders hope to see teachers adopt new practices, they need to understand the circumstances their educators wrestle with on a day-to-day basis.

lampadinha21

Deixe uma Resposta

Preencha os seus detalhes abaixo ou clique num ícone para iniciar sessão:

Logótipo da WordPress.com

Está a comentar usando a sua conta WordPress.com Terminar Sessão /  Alterar )

Google photo

Está a comentar usando a sua conta Google Terminar Sessão /  Alterar )

Imagem do Twitter

Está a comentar usando a sua conta Twitter Terminar Sessão /  Alterar )

Facebook photo

Está a comentar usando a sua conta Facebook Terminar Sessão /  Alterar )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.